2014. június 14., szombat

×Prológus

°Belen Faith°
A ruha szűk és rövid, a cipő túl magas és kényelmetlen. Egyáltalán, mit keresek én itt? Nekem otthon kéne ülnöm egy melegítő nadrágban és egy bő pólóban, nem pedig egy elhagyatott játszótéren álldogálni, mint valami útszéli ribanc. A hinta megnyikkan, ahogy leülök rá. A libikóka a szél mozgására, fel-le mozzan. A csúzda és a mászóka, már rég eltőrt és berozsdásodott. Undorító ez a hely.
Én meg itt várom a kajánul vigyorgó, perverz, erőszakos alakokat. Csak gondolnom kellett rá. Zöld szemei neonként világították be a sötét területet, fekete haja tökéletesen az égnek meredt, ahogy egyre közelebb jött, úgy érződött rajta, egyrejobban a pia szag. Egy nagy levegő után magamra erőltettem "csábos" mosolyom, és angyalian ránéztem. Mosolya még szélesebb lett, mikor átdobtam a vállam felett a barna hajamat, és engedtem, hogy felhúzzon a hintából. Egyik kezét a derakamra tette, amit ki is használtam. Az egyik kezemmel óvatosan, észrevehetlenül, raktam rá a bilincset, a derekamon pihenő kezére, még a másikkal a jelvényemet nyomtam az orra alá, majd mikor a meglepődöttségtől, olyan magasságba emelte a kezét, hogy rárakhassam a bilincset, cselekedtem.
-Mi a franc? - kérdezte, mikor hozzányomtam a törött mászókához.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :) Mikor lesz első rész ??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) lehet, hogy már ma lesz! Csak át kell néznem:))
      Örülök, hogy tetszett.:D

      Törlés