2014. november 2., vasárnap

[4. Díj]

Köszönöm a díjat, Leah-nak! :)

Szabályok:
I. Tedd ki, és kö.d meg a díjat, annak akitől kaptad!
II. Írj magadról 11 dolgot!
III. Válaszolj 11 kérdésre! 
IV. Írj 11 kérdést!
V. Küldd el 11 embernek! 

I. 11 dolog rólam:


  1. Visitva néztem végig Hosszú Katinka csodálatos 400-át. ❤
  2. Nyáron megyek Ausztriába, triatlon VB-re. 
  3. Kedvenc mondatom: Az vagy, amit megeszel. "Akkor én megeszem Hosszú Katinkát"
  4. A legjobb barátnőm javaslatára elkezdtem egy nem FF törit is.
  5. A diétám miatt nem eszek csokit. 
  6. A kóláról viszont nem vagyok hajlandó lemondani.
  7. Hétfőn újra 5:05-kor fogok kelni.
  8. Novemberben lesz a szezonom első versenye.
  9. A téli szünetben 3 napig össze leszek zárva azzal a sráccal, akivel majdnem egy éve kavarok. 
  10. Nem fogok összejönni vele, pedig imádom.
  11. Most olvastam el a Késtélt, és imádom❤


 II. 11 válaszom:

  1. Miért kezdtél el blogot írni?  Nagyon régóta írok, ami azt illeti. Viszont a blogolást azért kezdtem el, mert meg akartam mutatni mit is tudok. Viszont csúnyán leragadtam az FF-eknél. 
  2. Van példaképed? Ki az, és miért? Ha nincs, miért? Természetesen van. Nagyon felnézek Hosszú Katinkára, azért mert sorra dönti meg a világcsúcsokat, mégis egy elképesztően kedves, aranyos nő.
  3. Sminkeled magad? Még ha időm lenne rá, akkor se tenném nagyon.
  4. Olvasol könyveket, hogy így fejlesztd a szókincsedet, írás készséged, fantáziád? Igen, rengeteg könyvet olvasok.
  5. Pepsi vagy Coca Cola? Pff. Coca ❤
  6. Autóval viszik a segged, vagy tömegközlekedéssel jársz? Edzésekre, valamint iskolába biciklivel járok. 
  7. Dolgoztál már pénzért? Igen, többször is. Legutóbb egy ingyenes úszás regisztrációjánál segédkeztem, de komolyabnan, csak úszás oktatással foglalkoztam. (Megjegyezném, hogy azóta az egyik kisfiú aktív triatlonista)
  8. Mit szeretsz élni? Jó kérdés, válaszolni már nem tudok.
  9. Csend kell az alváshoz, vagy zene, tébé mellett is elalszol? Tegnap filmezés közben aludtam el. 
  10.  Melyik a kedvenc színed? Miért? Fekete, narancssárga. Az egyesületem színei. 
  11. Szoktál valahova rendszeresen járni szabadidődben? Uhm. Uszodába 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése