2014. október 27., hétfő

[3. Díj]

Köszönöm, a díjat! :)
A blogot eltávolították, mielőtt kiraktam volna, így linket írni már nem tudok
Szabályok: 
-Tedd ki, és köszönd meg a díjat! 
-Írj 11 dolgot magadról! 
-Válaszolj 11 kérdésre!
-Írj 11 kérdést! 
-Küldd tovább 11 embernek! 

I. 11 dolog rólam: 
  1. Most értem haza edzésről. 
  2. Rekordot úsztam 50 pillén 
  3. Megírom ezt, aztán alszok?
  4. Tegnap végig segédkeztem a maratonon apának, amit sérülés miatt abbahagyott. 
  5. Tegnap a "bátyám" és a "nővérem" visszautazott az egyetemre. 
  6. Mellúszó vagyok, még ha ez rontja a térdem állapotát. 
  7. Jövőre apa egyesületénél fogok önkénteskedni. 
  8. Van egy macim, aminek a pólóján barátnőmmel közös képek vannak. 
  9. Majdnem egyedüli lány voltam edzésen, mert barátnőm 15 percet késett. 
  10. Holnap lesz egy 2 órás elméleti oktatásom. 
  11. Baszakszik a blogger. 
II. 11 válaszom: 
  1. Kedvenc évszak? Ősz. Én is őszi gyerek vagyok. 
  2. Blogod alapötlete? Uhm. Boldogtalan csaj, elszállt srác. Egymás mellé kerülnek és kénytelenek megjátszani magukat, és átverni az egész világot. A végén a lány boldog lesz, a srác pedig a lánynak hála visszaszáll a földre. 
  3. Életed nagy vágya? Uhm. Igazából olyan nagy dologra nem is vágyom, csak egy sportpszichológiai diplomára, valamint szedjem össze magam annyira, hogy letoljak egy IronMant. 
  4. Honnan jöttél? Uhm - ez egy szokásom - mindenki tudja honnan jöttem, elég egyértelmű.Viszontm ha pszichológiailag - lelkileg - valahonnan a nulláról indultam, az önbizalmat illetően. Lakhelyileg, pedig Hajdúböszörményből. 
  5. Hova tartasz? Uhm. Valahova nagyon messzire. New York, London, Dublin, Tokió, meg úgy mindenhova a világon. 
  6. Mi a célod? Körbeutazni a világot, valamint teljesíteni az IronMant. 
  7. Bölcs vagy inkább cselekvő vagy? Egyértelműen cselekvő. Szinte soha nem gondolkozom mielőtt valamit csinálnék. Őszintén, néha még utána sem. 
  8. Fájdalmas igazság, vagy enyhítő hazugság? Elég könyörtelen személyiség vagyok, csak nagyon ritkán enyhítek egy-egy hazugsággal. 
  9. Család vagy barátok? Fáj ezt mondani, de a családomat elnézve, barátok. 
  10. Egyedül vagy tömegben? Írtózom a tömegtől, viszont egyedül lenni is gyűlölök.
III. 11 kérdésem: 
  1. Mi leszel, ha nagy leszel? 
  2. Nézed az x faktort?
  3. Van legjobb barátod? 
  4. Hiszel a fiú-lány barátságban?
  5. Ha tehetnéd, eltűnnél egy pár napra a világ elől? 
  6. Vannak féltestvéreid? 
  7. Szeretsz sokat aludni? 
  8. Olvasod Leiner Laura könyveit? 
  9. Van kedvenc blogod?
  10. És kedvenc íród? 
  11. Mi inspirál az írásban? 
IV. 11 ember: 
Azoknak küldeném, akik megérdemlik, de akiknek olvasom a történetét, azoknak az utóbbi díjnál elkdüldtem. 
Annyit kérek, ha viszed, kommentelj! xx. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése