2014. augusztus 14., csütörtök

[01. 10 évvel később]

Hiii, Girls!:) 
Mivel írtóra, hiper-szuper cukiság vagyok (és csak úgy árad belőlem az egoizmus)  Meghoztam a következő részt. 
A részek nem lesznek minden naposak egészen addig, amíg meg nem írom a történetet legalább 15 részig. 
(Btw, most fejeztem be a jelenlegi kedvenc részemet, ami csak 2 órámba telt hajvasalással együtt ) 
Jó olvasást, és várom a cukker véleményeket! Jók legyetek Marharépácskáim!:) 
xxx.En_Payne


Spencer Styles
2010. Február 4. 
Holmes Chapel


-Boldog szülinapoot! – rontott be a szobámba Harry, s ugrott rá a hátamra. – Spenc, kellj fel! Szülinapunk vaaaan! – kiabált a fülembe.
-Harold Edward Styles, ha most azonnal nem szállsz le a hátamról, azt megkeserülöd. – morogtam fáradtan.
-Jó reggelt, aprónép! – lépett be a szobába Gemma is. Ráugrott az ágyamra és kíméletlenül csikizni kezdett.
-Már csak te hiányoztál! – dünnyögtem lemondóan. Esélye sem volt, hogy visszaaludjak. – Na, húzás kifelé! Felöltözök és mehetünk – mondtam, miközben kifelé tereltem őket a szobámból. Gyorsan felöltöztem, majd lerobogtam a lépcsőn. – Sziasztok! – köszöntem anyának és Robin-nak
-Szervusz, Kincsem! – nyomott puszit az arcomra. – Milyen érzés 16 évesnek lenni? – kérdezte kedvesen, miközben elém tolta a reggeli kakaómat, és a szülinapi ajándékomat.
-Pontosan ugyanolyan, mint 15 évesnek. – mondtam. Megérkezett Harry is, oldalán Gemma-val.
 -Harry, szívem. Nyissátok ki az ajándékokat! – tolta oda öcsémnek az ajándékát, vagyis egy borítékot.  Ügyelve a csomagolásra, óvatosan bontottam ki az ajándékomat, ami egy gitár volt.
Tátott szájjal bámultam a hangszert, majd szüleimet, akik mosolyogva, talán kicsit félve várták a reakciónkat. Nyakamat nyújtogatva próbáltam meglesni, mi van Harry borítékában.
-E-ezt, ho-hogy? – dadogtam meglepetten. Tudták, hogy 12 éves korom óta ez az álmom. Mióta náluk vagyunk, imádok zenét hallgatni, és rengetegszer mondtam el, hogy szeretnék gitározni tanulni.
-Tudjuk, hogy ez az álmotok és mindennél jobban szeretnénk, hogy boldogok legyetek.  – mondta mosolyogva anya, s szorosan magához ölelt. Harry meredten bámulta a papírt, szája szélében viszont ott virított az a boldog mosoly, amit az örökbe fogadásunk napján láttam először.

-Köszönöm! – állt fel a helyéről, átsétált anya mellé, s szorosan megölelte.

2010. Február 22. 
London
Rengeteg ember, hatalmas sor, megannyi dallam, énekhang. Így nézett ki az x-factor válogató helyszíne. Mivel korán érkeztünk – tegnap este – így az elején volt helyünk.
Harry magában dúdolva, dülöngélt előre-hátra. Idegesen szorongatta a papírt, ami a választott dalának szövege van.
Az ajtó kicsapódott, egy szőke hajú lány lépdelt ki rajta, s ült le az asztalhoz, ahova Harry azonnal odapattant.
-Harry Styles – dörmögte. A lány ráírta a matricára a számot, majd a kezébe nyomta, jelezve, hogy haladjon tovább. Lassan cammogtunk egészen a színpad hátsó részéig, onnan nem engedtek minket tovább, csak Harry-t. Mindenkit megszorongatott, majd kezébe vette a mikrofont, s felsétált az emelvényre.

-Tovább jutottam! – ugrott a nyakamba, miután leugrott a lépcsőről. – 4 igennel, Spenc! – ugrált boldogan.
-Jesszus! Nagyon örülök – öleltem meg szorosan. Nem akartam elengedni. Féltem, ha sztár lesz nem fogom sokat látni. Eddig egy napot sem töltöttünk külön.


2 megjegyzés:

  1. az a jó kis X-factor :D ej-ej most előtörtek az emlékek (igen ha x-factort olvasok akkor mindig az 1D valogatója ugrik be) amúgy hozzá szoknék ha naponta lennének részek :D de ha nem hát nem...xD
    és a kicsi Spancer...már nem is kicsi, de mindegy nekem kicsi marad.....xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd lesz olyan rész, amiben "kicsi Spencer" lesz:)) Meglátom, mit tehetek az ügy érdekében, hogy minden nap legyenek részek:D

      Törlés