2014. augusztus 28., csütörtök

Happy Birthday to my Prince!

Hii, Girls!:) 
Ezúton is szeretnék boldog szülinapot kívánni az én barna hercegemnek!
Mikor meglátom egy-egy képét, mindig az jut eszembe, hogy mennyit is kűzdött az életéért. Mennyire erős, hiszen halva született és most itt van - vagyis ott, de ez lényegtelen - és boldogít minket a csodás hangjával és jellemével.
Mikor csúfolnak - igaz, nem sokszor - mindig eszembe jut, hogy vele is azt tették, de felnőtt, és most mindenki Őt csodálja.
Imádom ezt a fickót! :) 
(Ui.: A bébim újabban Iron Man-t is játszik. Én meg hivatalosan is Iron Girl vagyok, így le lehet szállni a férjecskémről! Csak vicc, csak vicc. vicc.
Mivel hiper-szuper jófej vagyok szülinapja van a hercegemnek, ezért, ha sikerül megülnöm addig a gép előtt (nem gyógyultam meg teljesen) hozok új részt! :) 
Ölellek, 
En_Payne xxx.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése