2014. szeptember 5., péntek

[06. Éjjeli szörny]

Hii,Girls!:) Cirmoskáim, meghoztam az új részt, mivel a hétvégén tutira nem tudnék hozni, mert versenyem lesz. 
Elég fura rész lett, bevallom, de ezek csak a kezdetek, kell ilyen is. :) 
Az írással nagyon jól haladok, már csak alig 3 részt kell megírnom, és kezdehetem az új történetet. 
Várom a cukker véleményeket, jó olvasást! Legyetek jók, Marharépácskáim! :) 
Ölellek, 
En_Payne xxx. 





Spencer Styles 
2011. Március 1. 
London.



Fáradtan estem be lakásom ajtaján. Rengeteg elintézni valóm volt még a dalokkal. Megkellett mutatnom Simon-nak, felkellett vennem az alapokat, és a legnehezebb dolog még hátra van. Be kell tanítanom a srácoknak a szöveget. Még ki kell találnom, hogyan is csináljam, mert Simon elmondása szerint ezek a srácok kezelhetetlenek. Harry-t ismerem, azt tudom, hogy nála nincs kezelhetetlenebb, bár Louis elég erősen a nyomában jár.
A táskámat ledobtam az előszobában, miután kivettem belőle a telefonomat, majd cipőimet is lerúgtam magamról.  A szobámba mentem, hogy magamhoz vegyem a pizsamámat, s fürödni mehessek.
Miután végeztem a fürdéssel, pizsamában álltam a fürdőszobám hatalmas tükre előtt.
Vörös hajam, kissé vizesen omlott vállamra, ezért egy hatalmas, laza kontyba kötöttem. A bő, fekete Ramones póló tökéletesen nagy volt rám. A fekete cicanadrág, pedig kényelmesen simult lábamra.  Arcomat kémleltem, amin kisebb miteszereket véltem felfedezni, ezért gyorsan kerestem egy arcápolót.
Krémmaszkban ültem a kanapén és unottan válogattam a csatornák között, mikor a tévében szóló lövöldözést a csengő szakította félbe. Lassan álltam fel a helyemről, s sétáltam az ajtóhoz, ami mögött valaki teljesen ráfeküdt a csengőmre.
-Oké, értettem, hogy szeretnél valamit – nyitottam idegesen ajtót, a kint várakozó Liam-nek. Kezét elvette a csengőről, és hatalmas nevetésbe kezdett. Értetlenül pislogtam felé, még rá nem jöttem, hogy a maszk még továbbra is az arcomon van. Vele együtt nevettem, miközben beljebb tessékeltem.  – Miben segíthetek, most késő éjjel? – kérdeztem a kanapén ülve, miután lenyugodtunk.
-Öhm. – túrt hajába idegesen. – Megértem, ha nemet mondasz – kezdte, amitől meglepődtem. – Igazából két kérdésem lenne.
-Még ma ki is nyögöd? – sürgettem mosolyogva.
-Na, szóval. Nálam elromlott a zuhanyzó, és máshova nem nagyon merek bemenni, mert félek, hogy rajongó és letámad. De, mivel téged ismerlek, ezért lehetne, hogy itt zuhanyozzak?
-Ezt volt ilyen nehéz kinyögni? – kérdeztem nevetve. – Mi a másik?
-Hát, izé. Lesz egy fogadás, a kiadónál, az album megjelenése után, és párban kell megjelenni. És, mivel tudom, hogy Harry Ahslyn-t viszi, így te szabad vagy, ezért lenne kedved eljönni velem? – hadarta. Hatalmas figyelem kellett ahhoz, hogy megértsem mit magyaráz. Liam alapjából is elég hadarós, akkor meg főleg, ha ideges.
- Nyugodtan zuhanyozz le. – mondtam – És addig átgondolom, hogy megyek-e veled… - mosolyogtam sejtelmesen. – Csak várj! – kiáltottam utána, mikor már a fürdőm felé sietett. Kíváncsian fordult felém. – Hadd mossam le az arcomat – kuncogtam, majd a mosdóba siettem.
-Na, eltűnt az éjjeli szörny – nevetett fel, mikor meglátott, immáron smink nélkül, rendesen. – Sokkal jobb. De, most már mehetek? Edzeni voltam, és rosszul vagyok a szagomtól. – szagolta meg óvatosan hónalját. Duzzogva bokszoltam bele izmos vállába, és engedtem útjára. – Kérsz valamit inni? – kiabáltam a kanapéról, a még mindig tollászkodó Liam-nek. – Vagy enni? Uh, én éhes vagyok. – jutott hirtelen eszembe. A konyhába kocogtam, a hűtőben kezdtem keresgélni. Legnagyobb sajnálatomra, semmi nem volt benne. – Hééé, nálad van kaja? – kiabáltam neki megint.
-Aha – hangja egész halkan csengett, még mindig a fürdőben volt. – Átmész? Azt hiszem a kanapén hagytam a kulcsot.
- 1 perc és jövök!

-Te, akkora hülye vagy! – fulladoztam a nevetéstől. Már órák óta üldögélünk kettesben a kanapémon, Liam mirelit pizzáját nyammogva.
-Nicsak, ki beszél! – játszotta  a sértődöttet.  – Még nem válaszoltál a második kérdésemre. – váltott témát hirtelen.
-Nem is tudom – vakargattam az államat, azt imitálva, hogy gondolkozom. – Mi lesz a sajtóval? Mit fognak kihozni abból, hogy együtt megyünk? Nem lesz ebből baj? Tényleg muszáj kísérővel érkezni?
-Majd elmagyarázzuk az okos sajtósoknak, hogy csak barátok vagyunk, akik éppen szinglik és jó ötletnek tartották együtt elmenni a partira. – hadart ismét.
-Liam – másztam hozzá közelebb, vállára simítottam apró kezeim. – Megyek veled, ha holnap segítesz megtanítani a bandának a dalokat. – nyújtottam felé jobb tenyeremet.
-Rendben. – csapot bele, s rázta meg kezem. – Mennyi dalt kell megtanulnunk?
-Sokat – sóhajtottam fáradtan. – De nem nehezek. Egy normális embernek. De, azok nem ti vagytok – nyújtottam ki rá a nyelvem.
-Haha, szörnyen vicces vagy, Spencer – duzzogott be, s elfordult, hogy ne kelljen rám néznie.


Reggel arra keltem, hogy melegem van. Nem tudtam, miért hiszen még takaró sem volt rajtam. Ráadásul a nyakam is piszkosul fájt. Lassan nyitottam ki a szemeimet, és akkor vettem észre, hogy Liam-mel szemben fekszek, a kanapémon, a lábaink összegabalyodva pihentek. Lassan feljebb ültem, kihúztam a lábaim Liam lábai közül, s álmosan pislogva indultam a konyhába, hogy kávét készítsek.
Nos, a kávé készítéssel csak egy gond volt. Nem volt itthon semmilyen alapanyag.
Halkan mentem keresztül a nappalin, - nehogy felkeltsem Liam-et – hogy felöltözzek, s elmenjek a közeli kávézóba, kávéért.
Halk neszezést hallottam nappalim felől, amiből arra az elgondolásra jutottam, hogy Liam felkelt.
-Jó reggelt! – köszöntem, miközben a táskámba pakoltam.
-Neked is. – motyogta. – Hová mész? Miért te lépsz le a saját lakásodból? – vonta fel fél szemöldökét.  Felnevettem és megráztam a fejemet.
-Kávéért megyek. Milyet hozzak? – kérdeztem.
-Várj meg! 5 perc múlva visszajövök és mehetünk együtt – mondta és válaszomat meg sem várva, átment a lakásába.
Az elején nagyon meglepődtem, mikor megtudtam, hogy Liam a szomszédom lesz, de nem zavart, sőt örültem is neki, hogy egy ismerős mellett lakhatok. A lakással pedig tökéletesen megvagyok elégedve, jobbat nem hiszem, hogy kaphattam volna.
Ahogy belépünk az ajtón, egyből az előszobába jutunk, ahol rengeteg cipő sorakozik, mert lustva vagyok berakni őket a szekrénybe, vagy elvinni a gardróbig. A nappaliban van a hatalmas kanapém, amin Liam-el éjszakáztam, azzal szemben van a hatalmas tévém és a könyves polcaim, a kanapé mellett még két fotel várja, hogy valaki elfoglalja őket. Innen egy folyosó nyílik, aminek falain több festmény is van, és 3 ajtó nyílik. A legelső ajtó a vendégszoba – saját fürdővel – utána a szobám, majd egy újabb fürdő.  A nappaliban lévő kanapé mögött lévő pult választja el a konyhát és a zeneszobát.
-Meg is jöttem! – hallottam meg Liam hangját. – Hova? Starbucks?

-Igen. – mosolyogtam rá és bezártam a lakásom ajtaját. 

4 megjegyzés:

  1. Ez naddzson jóó lett. És ahw elképzeltem Liamet ahogy Spencerrel alszik, összegabalyodva(bár lehet éjszaka a szájukba mászott egy pók) és úgy szuszognak és imádom őkeet együtt:3 Liam annyira aranyos amikor hadar, úgy imádom és olyan szégyellős, megzabálnám ha itt lenne mellettem:D Asszony, teheted fel a kövi részt:* Tehetséges határtalanul szárnya kapott. (ez nagyon költői volt)

    U.i.: Remélem azért nem ettek pókot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Nem, nem ettek pókot, bár nem rossz ötlet:) C-c-c-c, Liam szigorúan az enyém (és a Spenceré).
      Asszony, a cirmoscicád! :)
      U.i: Várhatod a részt, de csak jövőhéten lesz:)

      Törlés
  2. Szia. :) Nagyon jó rész lett, kezd beindulni a történetre. :3 Kíváncsian várom a folytatást :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Köszönöm, reménye szerint hétfőn érkezik:)

      Törlés