2014. szeptember 10., szerda

[08. Ashlyn, Louise és Lux]



Spencer Styles
2011. November 09. 
London. 


A hónapok gyorsan teltek a srácok remekül dolgoztak, sikeresen felvették az összes számot. Az album 2 nap múlva jelenik meg, a bál pedig 3 nap múlva kerül megrendezésre. Őszintén semmi kedvem nincs  a bálhoz, de megígértem Liam-nek, hogy elmegyek vele. Meg én is hivatalos vagyok, szóval muszáj mennem. Harry-ék 1 hónap múlva turnéra indulnak, és egy ideig megyek velük én is, aztán haza kell jönnöm érettségizni, majd mehetek utánuk.
Kaptak egy fiatal stilyst-ot, Louise-t, akit nagyon megszerettem. Kedves nő, már van egy lánya, Lux, aki még csak most 2 hónapos. Annak ellenére, hogy jó pár évvel idősebb nálunk, mégis remekül elvagyunk, mondhatni Ő az egyik legjobb barátom, Ashlyn mellett.
Ashlyn.  Ő lesz Harry kísérője a bálon. Mint kiderült Ash és Harry egy ideje már találkozgatnak, csak éppen titokban. Mikor megtudtam, hogy mindenki tudta nélkül találkoznak, kicsit kiakadtam, de aztán elfogadtam és „áldásomat adtam rájuk”.
Ma pedig vásárolni megyek Ashlyn-nel, Louise-vel, valamint Lux-al. A kicsilány még csak 2 hónapos, de már nagyon eleven és nagyon látszik rajta, hogy imádja a bandtagokat, főleg Harry-t.
Nem tudom milyen ruhát kéne választanom, hiszen soha nem voltam még ilyen helyen, vagy rendezvényen. Ha nem lettem volna magántanuló, akkor ott lettek volna a diákbálok, vagy a bankettek, de a szüleink nem akartak kitenni annak, hogy csúfoljanak minket, azért, mert örökbe fogadtak minket.
-Héé, Spen, itt vagy? – lengette meg kezét a szemem előtt Louise.
-Igen, csak azon gondolkoztam, milyen ruhát kéne vennem – magyaráztam.
-Ezért vagyok én itt! – kiáltott fel boldogan, ezzel felhívva ránk a figyelmet.  Több lány is ránk kapta a figyelmet,  és már nem segített rajtunk a sapka, amit induláskor vettünk fel.
-Basszus, Lou! – sziszegtem, mikor egyre többen gyűltek körénk és képet kértek. Nem értem, hogy mire ez a nagy felhajtás körülöttem, illetve körülöttünk. Csak Harry nővére vagyok, mégis mintha én is a banda tagja lennék. Egyszóval ijesztő. – Menjetek előre, majd megyek én is. – mondtam nekik és kértem egy kis helyet, hogy Lou és Lux hadd menjenek el. Ashlyn-t nem akarták elengedni, tőle is képet szerettek volna. Pedig Ő hivatalon senkije a bandának, csak az én barátnőm. Az más téma, hogy lassan 8 hónapja Harry barátnője. Az majd a bálon lesz hivatalos.
-Spencer, kérhetünk képet? – kérdezték egyszerre többen is.
-Persze, de annyit kérek, hogy rendeződjetek sorba, hogy hamar végezzünk, mert még dolgunk van. – mondtam mosolyogva a lányoknak. Tették, amit kértem és valóban hamarabb végeztünk. Nem voltak nagyon sokan szerencsére, mert akkor még estig ott álltunk volna, és nem tudtam volna, mibe menni a bálba.
-Nagyon szépen köszönjük, hogymegírtad a srácoknak a What Makes You Beautiful-t.  Nagyon szeretem azt a számot, és már alig várom, hogy megjelenjen az album. – mondta egy velem egyidős lány. Ő volt az utolsó és egy ideig velünk jött. – Szabad megkérdeznem, hogy Harry-nek van-e barátnője? – tette fel hirtelen a kérdést. Lopva Ash-re pillantottam, aki hevesen rázta a fejét ezzel jelezve, hoy meg ne mondjam a lánynak.
-Nem, nincs. – erőltettem mosolyt az arcomra. Mindig utáltam hazudni, főleg egy rajongónak.
-Akkor megadnád neki a számom? – csillant fel a szeme szavaim hallatán. Nem sok kellett hozzá, hogy elnevessem magam és úgy láttam, hogy ezzel Ash is így van.
-Sajnálom, de ha veled kivételt tennék, akkor másokkal is meg kéne tennem – néztem rá bocsánatkérően. A lány puffogva otthagyott minket, mi pedig türelmesen vártuk, hogy hallótávolságon kívül került. Amint már nem hallott minket, őrült nevetésben törtünk ki.
Louise elég furcsán nézett ránk, nem nagyon értette min is nevetünk annyira. Miután abbahagytuk a vihogást, elmondtuk neki nevetésünk okát.
-Figyelmet kérek lányok! – szólt ránk tetetett szigorral. – Szóval, két gyönyörűséges estélyit kell találnunk, két gyönyörűséges lánynak. – mosolyodott el a végére. – Azt tudom, hogy Speny-nek a kék és a piros a kedvence, valamint a feketéért él-hal, de téged Ashlyn nem ismerlek – biggyesztette le ajkait szomorúan. Igaz, hogy évekkel idősebb nálunk, de nem érettebb. Teljesen olyan, mint mi.
-Én is kéket képzeltem el, vagy éppen lilát. – vont vállat Ashlyn.
-Szuper! Akkor itt az első bolt, ahová bemegyünk – mutatott az előttünk lévő helyre, ahol rengeteg estélyi ruha volt, mindenféle színben. – A terv a következő; én kiválasztom azokat a ruhákat, amik nekem tetszenek, és illenek hozzátok. Ti kiválasztjátok, hogy nektek mi tetszik. Megfelel? – kérdezte és az órájára pillantott. – Az óra indul! 30 percetek van. – mondta és Lux-al a kezében elindult a ruhák felé.
-Hát, jó – sóhajtottam, magára hagytam Ash-t.
Hat ruhával a kezemben értem oda Lou-hoz, aki egy kicsivel több ruhát tartogatott számomra. Mellette Ash állt karjaiban Lux-al. Louise szinte belökött az öltözőbe, majd a kezembe nyomta az általa választott ruhákat. Felakasztottam a darabokat, s öltözni kezdtem.
Az első ruha sötét kék volt és felül strasszok díszítették, alul pedig több rétegben takarta a lábamat. Kiléptem a fülkéből, s lassan forogtam körbe előttük.
-Hát, ez nem az igazi. – mondta Louise, én pedig egyetértettem vele. Visszatessékelt a ruhákhoz, és az orromra kötötte, hogy az ugyanilyen ruhát, csak türkizben, ne vegyem fel. A következő ruha egy rövidebb darab volt, világos kék színben. Ez sem nyerte el túlzottan a tetszésemet, így még ki sem mentem a  lányok elé. Viszont a következőbe  azt hiszem, hogy beleszerettem. Vörös volt, szintén réteges, és egyszerűen gyönyörű.
-Azt hiszem ez az – léptem ki, hogy barátnőim is megcsodálhassák. Tátott szájjal bámultak, majd visszaküldtek, hogy öltözzek vissza a rendes ruhámba, mert én kész vagyok, már csak fizetni kell.
Ahslyn-nel már tényleg nehezebb dolgunk volt, mivel szőke hajú, és a bőre sem a legbarnább, így egyes darabok teljesen lesápasztották.
Hosszas szenvedés után, mikor már Lux hatszor elaludt és felkelt, néha sírdogált is, megtaláltuk az Ash-re való ruhát.
Ugyanaz a ruha volt, amit én próbáltam kékbe, csak az fekete volt és neki lényegesebben jobban állt.
-Nos, csajszikáim – csapta össze tenyereit boldogan. – mehetünk haza! – kifizettük a ruhákat, elindultunk hazafelé. Útközben még beugrottunk egy kávézóba, ahol Liam-be és az öcsémbe botlottunk. Louise-nek és Lux-nak már mennie kellett, hisz’ Lux már nagyon fáradt volt.
Harry és Ashlyn elég visszafogottan viselkedett, mert rengetegen voltak körülöttünk, az öcsém pedig nagyon féltette a lányt.
-Srácok, mi lenne, ha hazamennénk? – kérdeztem. – Ott nyugodtan egymásnak eshettek, én addig átmegyek Liam-hez. – ajánlottam fel nekik. Boldogan mondtak igent, így fizetés után leléptünk.

A lakásunkhoz érve öcsém kezébe nyomtam a kulcsot, majd Liam-el együtt bementünk hozzá.
-Na, és milyen ruhát vettetek? – érdeklődött, miközben a konyhában ültünk, és kaját csinált.
-Miből gondolod, hogy elmondom neked?- vontam fel a szemöldökömet.  Elém tette a tányért, amin spagetti volt. megkóstoltam és el kell ismernem, hogy remekül főz.
-Miért ne mondanád? – kérdezett vissza.
-Majd meglátod 3 nap múlva. – mondtam titokzatosan.

-Muszáj ezt csinálnod? – kérdeztem vinnyogva, miközben a derekamon ült és kegyetlenül csikizett.
-Ha nem mondod meg milyen ruhát vettél, akkor igen. Muszáj ezt csinálnom – bólogatott nevetve.
-Miért érdekel, milyen ruhát vettem? – kérdeztem felvont szemöldökkel, mikor végre elfáradt és leült mellém.
-Csak tudni akarom – vont vállat. Megráztam a fejemet, és felálltam mellőle azzal a céllal, hogy hazamenjek. – Hé, hová mész? – jött utánam az előszobába.
-Haza – mondtam egyszerűen. – Fáradt vagyok. Haza zavarom Harry-éket. – mosolyodtam el halványan. – Jó éjt, Liam – nyomtam egy puszit puha arcára.

-Jó éjt, Spenc! – ismételte meg a gesztust. 


Hii,Girls!:) Cirmoskáim, az új részt olvastátok (na, jó ez nagyon hülyén hangzott.)  remélem, hogy tetszik. Már van benne egy pici Liam-Spencer dolog is, de ne szaladjunk előre:) A következő részből már sokkal több dolog fog kiderülni. 
Várom a cukker véleményeket, valamint nem garantálom, hogy pénteken is érkezik rész! Legyetek jók, Marharépácskáim!:) 
Ui: Azért alulra írtam, mert egy barom vagyok (vagy csak a blogger a kaksi) de nem engedte, hogy felülre írjam. :( 
Guten Tag, babes!
xxx.En_Payne

1 megjegyzés:

  1. Fantasztikus rész mint mindig, izgalmas. :) Nagyon várom hogy fog alakulni Liam és Spencer kapcsolata :D Várom a kövit :*

    VálaszTörlés