2014. szeptember 14., vasárnap

Happy Birthday to my Prince! - part 2.

Hii,Girls!:)Cirmoskáim,  tudom, megkéstem a "felköszöntéssel", ugyanis az én csodálatosan aranyos barátaim meglepi bulit szerveztek nekem, így nem igazán jutottam géphez, vagy ha jutottam nem volt net, szóóó, na! :D 
Rész lehet holnap, lehet kedden! Legyetek jók, Marharépácskáim!:)
 Guten Tag, babes!
xxx.En_Payne. 
Az én kis szőke hercegem, már 21 éves! Wáó! És, csak 3 nappal ünnepli hamarabb a szülinapját, mint én
Az elmúlt 4 év alatt, az ír srác, szinte semmit nem változott, ugyanolyan aranyos kis srác, és az is marad, örökre.
Akármikor kajálásra kerül a sor, mindig Ő jut az eszembe, hogy vajon Ő megenné-e, amit még én is alig merek. 
Annyira aranyos. és kisfiús, hogy el sem hiszem, hogy már 21 éves, és legálisan ihat Amerikában is! :) 
Na, szóval Boldog szülinapot, az én  kis ír, szőke hercegemnek! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése