2014. október 25., szombat

[2. Díj]

Köszönet a díjért, Dsupin Lillának!
Szabályok: 
1. Rakd ki és köszönd meg a díjat, annak akitől kaptad!
2. Írj 11 dolgot magadról!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küldd tovább 11 embernek!

11. dolog rólam: 
1. Göndör a hajam. :3 
2. Ma megyek jógázni 
3. Nobody loves you baby, the way I do. - jól esik ezt énekelni :) 
4. Van egy plüssöm a Micimackóból, aki az ikertestvérem, Füles :D 
5. Sorozat, és filmfüggő vagyok, jelenleg egy nyomozási (Stalked) sorozatot bámulok. 
6. Elhagytam a kulcsomat, így még úszni sem tudok menni, mert a cuccom a szekrényemben van, amihez meg kéne a kulcsom. 
7. Az unokatesóm utál engem, én pedig utálom Őt. 
8. Összevesztem, a majdnembarátommal, megint. 
9. Imádom a triatlonistákat, holott én csak úszó vagyok. 
10. Minden reggel végig hallgatok egy motivációs hanhfájlt, amitől rendszerint eltökélt leszek, és elmegyek a reggeli (khm, hajnali 6:00-ás) úszásra. 
11. Zene nélük nincs élet, a telefonomon közel 400 szám van. 

11 válaszom: 
  1. Szerinted mi a legjobb tulajdonságod?  A makacsságom, ez egyértelmű :) 
  2. Nézed a Teen Wolf-ot?  Nem, de tervezem, már szinte minden sorozatot kivégeztem.
  3. Van ask.fm-ed?  Már nincs
  4. Milyen színű a szemed? Zöld, kék, szürke 
  5. Mi a kedvenc ételed? Nem tudom, sok mindent megeszek, főleg, ha éhes vagyok.
  6. Kedvenc blogod?  Sok van, leírni nem szeretném, meg lehet nézni mikre vagyok feliratkozva (khm, kb. 110 blog) 
  7. Szereted a csípőset? Nem, allergiás vagyok rá. Ezt én döntöttem el :) 
  8. Milyen tipusú fiúk/lányok  jönnek be?  Uhm. KB. ♥ Annak ellenére, hogy most utáljuk egymást (féltékeny a drága) szeretem, a szőke hajú, kék szemű triatlonista fiúkat. 
  9. Mi a kedvenc számod?   Maroon 5 - Animals, 5SOS - Amnesia, Ariana Grande - Just a little bit of your heart, One Direction - Little Things
  10. Mi a kedvenc filmed?  Soroljam? Mindegyik filmet imádom, amit megnézem. De talán a Könnyű nőcske, és a The Lucky One. (Zac Efroooon <3) 
  11. Mi a legnagyobb vágyad az életben?  Öh. Sportpszichológia szak elvégzése, és kijutás Írországba, vagy Angliába. 
11 kérdésem: (Ezt utálom a legjobban) 
1.Mi inspirál az írásban? 
2. Mit csinálsz, ha nincs ihleted, de elvagy maradva a részekkel? 
3. Sportolsz? Ha igen, mit? 
4. Van testvéred? 
5. Mennyire tartod magadat okosnak? 
6. Milyen zenét hallgatsz a legszívesebben? 
7. Mióta írsz? 
8. Egyszerre csak egy történet van a fejedben, vagy folyamatosan jönnek az újabbak? 
9. Te nem unod még a kérdéseket?
10. Csak egy blogot vezetsz? 
11. (Uhh, utolsóóó.) Milyen színű a hajad? 

11 ember, akinek küldöm: 

2 megjegyzés: