2014. október 11., szombat

[25.Epilógus - Avagy, itt a vége, fuss el véle!]

Nos. Nem így terveztem. Nem is tudom mit mondjak. Azt hiszem, még nem jutott el az agyamig, hogy ma VÉGE van ennek a történetnek. 
Köszönetet szeretnék mondani, a két legjobb barátnőmnek, akik segítettek, mikor elakadtam, bíztattak, mikor be akartam fejezni. Köszönöm! ♥♥ 
Egy-két érdekesség: 
-a gépemen, Hall Of Fame néven van elmentve. 
-összesen 59 oldalas, rettentő rövid. 
-a történet legelső változata egy nagyon kezdő történet volt, Brothers forever címmel, 3 rész után abba hagytam. 
-a történet megírása 2 hónapot és 12 napot vett igénybe (ez az időtartam nagyon fontos számomra)
-a 15. résztől kezdve szinte mindegyik részen sírtam, annyira küzdöttem a megírással. 
A következő bejegyzésben egy kis ismertető lesz az új történetről, egy nem FF-ről is, valamint a második évadról is!:)





Liam Payne
2021. Október 15. 
London. 

Ölemben legkisebb gyermekemmel, sétáltam le a lépcsőn, feleségemhez, és 4 éves lányunkhoz. Claire boldog nevetése betöltötte az egész nappalit, míg Spencer mosolyogva csikizte oldalát.
-Anya, hadd nézzem a mesét! – kérlelte nevetve, ezért alig lehetett kivenni mit mond.
-Kapok egy puszit? – hagyta abba lányunk kínzását, és mutatott az arcára, ahova Claire hatalmas, cuppanós puszit nyomott.
-Jó reggelt, szépségeim! – szólaltam meg, ezzel felhívva magamra a figyelmet.
-Apuciii. – szaladt felém Claire, már nem is érdekelte a hercegnős mese.
-Kicsim, vigyázz Toby-ra! – szólt rá Spencer, és utána sétált, hogy köszönteni tudjon minket. – Szia, babám! – emelte magasba kisfiunkat, és arcát elhalmozta puszikkal.
-És, velem mi lesz? – kérdeztem durcásan, széttárt karokkal. Felnevetett és hozzám lépett.
-Jó reggelt, szívem! – nyomott egy apró csókot a számra.
-Fúúúúj. – fejezte ki nem tetszését Claire. Elmosolyodtunk. – Ne, csináljátok! – takarta el apró kezeivel szemeit.
-Kicsim, ebbe semmi rossz nincs. – guggoltam le elé. – Olyan, mint mikor te adsz puszit Noah-nak. – mondatomra arcát tenyereibe rejtette és lehajtotta a fejét. – Én is, úgy szeretem anyukádat.
-De, apuci. – kezdte csendesen, valamivel próbálta kivágni magát a helyzetből. – Én nem szeretem Noah-t. – fonta össze maga előtt a karját.
-Claire, ezt még tagadnod is felesleges. – szólalt meg a Toby-val játszadozó Spenc. – Képzeld, ma jönnek hozzánk. – felé kaptam a fejemet, nekem elfelejtett szólni, hogy ma átjönnek. Terveim voltak.
-Noah is? – csillantak fel egyből szemei.
-Igen, kicsem Noah is. – bólogatott.
-Akkor megyek öltözni – szaladt fel a lépcsőn egyesen a rózsaszín szobájába. Spencer-rel nevetve néztünk utána.
-Felviszem Toby-t. – nyomott csókot ajkaimra.

-Hát, te meg mit csinálsz? – ölelt át hátulról feleségem, miközben a reggeli maradványait mosolyogva. – Te mosogatsz? Mi van veled, Liam Payne? – nevetett fel. A nyakamra helyezett apróbb csókokat.
-Semmi, Mrs. Payne – fordultam szembe vele, s heves csókba invitáltam. – Mikor akartál szólni, hogy átjön a banda?
-Nem szóltam volna? – kapott a fejéhez. – Annyira sajnálom, Mackó. Olyan sok dolgom volt, hogy elfelejtettem szólni.
-Semmi baj, babe. Csak terveim voltak mára. – mosolyodtam el kajánul, mire felkaron ütött. – Na, ez miért? – kaptam a kezemhez, oda ahol megütött.
-Mackó, nem fáj az neked. – csókolt meg röviden, amit rendszerint elmélyítettem.
-Szeretlek, babe. – csókoltam meg újra, ezúttal sokkal hevesebben.

-Szeretlek, Mackó. 



3 megjegyzés:

  1. Hu. Hol is kezdjem?
    Elkepeszto, hogy vege van, hogy ezt mindet te alkottad. Annyit fejlodtel miota elkezdtel irni, hogy az hihetetlen. Es ezt nem csak ugy mondom((irom)), hanem tenyleg igy gondolom. Olyan buszke vagyok rad, es tudod hogy mindig szivesen segitettem, vagy ha kellett biztattalak, mar ha ram gondoltal a resz elejen:D
    A tortenettel kapcsolatban, eredeti es kidolgozott, bar ezt mar tudod:3
    Imadtam benne a csavarokat es hogy mindig amikormar azt hittem, hogy minden rendben, te elcseszted az egeszet, ezzel engem az oruletbe kergetve.(tudom, hogy direkt volt:D)
    De imadtam a befejezeset, meg persze az elejet is, az egeszet. Kivancsian varom a 2. Evadot, tudom hogy meg tudsz meg lepni minket. Xxx. G (ha elfelejtettem valamit leirni, majd meg irok)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom. Ma mar nem kinlodok ekezettel.;) egyedul az idegesitett, hogy nem hagytal irni ;)

      Törlés